tirsdag den 15. september 2009

Kaos opgave

En spændende opgave. Jeg var meget spændt på hvad resultatet ville blive idet jeg aldrig har prøvet at være abstrakt med nål og tråd :-)

Men jeg startede med at krølle, glatte ud, krølle, glatte ud indtil papiret var blødt og medgørligt.


Så begyndte jeg at sy efter tilfældige linier i papiret. Jeg syntes dog at den broderinål der fulgte med var dum at arbejde med så jeg valgte at skifte den ud med en spids nål.
Men som sagt så syede jeg lidt tilfældigt her og der og med forskellige slags sting.


Er der nogen der ser et Rensdyr på billedet ligesom jeg gør ? :-)

Her det færdige resultat med en ramme. Jeg ved nu ikke hvor flot jeg syntes det er blevet, men det er bestemt kreativt og min fantasi kan bestemt også finde et par sjove motiver i det, når jeg kigger på det efter at være færdig med at sy.






Ingen kommentarer: