søndag den 23. marts 2008

Naturbiotop

4 kommentarer:

Ida Guldager sagde ...

Hej Nanna

Et spændende naturområde du har fundet dig - og der er lidt gang i foråret. Har du iagttaget nogle dyr - eller spor fra dem i området?

Ida

Dokumenter sagde ...

Hej Ida

Jeg fandt et spor som jeg er ret sikker på er fra et rådyr men billedet blev rigtig dårligt, jeg afmærkede det med et par grene for at lave en afstøbning men så kom sneen ØV jeg tror så jeg har fundet harespor i sneen men de billeder kommer først til at ligge her i løbet af weekenden...

Nanna

Ida Guldager sagde ...

Hej Nanna

Ja der er både fordele og ulemper ved sneen.
Har du prøvet at lave gibsafstøbninger af spor før - ellers er her et link: http://idaguldager.blogspot.com/2007/03/dyrespor-gipsaftryk.html

Ida

Claus Fuchs's blog sagde ...

Hej Nanna. Det ser meget spændene ud, det du har gang i. Fedt diashow.. mvh Claus