lørdag den 8. marts 2008

Melormen Melvin

Hej

Jeg hedder Melvin og er en lille melorm. Jeg ligger her og soler mig med mine fire søskende, Marcus, Magnus, Maiken og Maren.
Jeg er den ældste så derfor ser jeg helt hvid ud på billedet.
Vi blev transporteret fra Haderslev til Kegnæs lørdag d. 8 marts hvor vi straks fik vores nye hjem. Vi bliver fodret med æbler, agurk, salat og havregryn, det er jo næsten som paradis...








Hej igen


Vi har simpelthen ikke lavet dagens gode gerning i et par dage. Idag den 12 marts blev vi nød til at gøre noget. Vores ejer Nanna var jo lige ved at tro at vi ikke levede længere, så noget måtte ske. de fleste af os besluttede os derfor at blive til pupper så nu må vi se hvad Nanna siger til det :-)


1 kommentar:

Ida Guldager sagde ...

Hej Nanna

Hvordan går det med pupperne?

Ida